TYBURCOVO # ŽELEZNICE V OBRAZE

Fotogalerie Brejlovců

Fotoalbum věnované řadě 750;752-755 přezdívané jako "Brejlovec"

Stroje jsou řazeny vzestupně podle čísel lokomotiv,poslední aktualizace proběhla dne: 18.březen 2018

 750 022-6 dne 2.7.2011 v čele Sp1779 "Pernštejn" Žďár nad Sázavou -Brno při nasazení u příležitosti SPP 2011 v úseku Rozsochy -Bystřice nad Pernštejnem 

 750 022-6 vede dne 6.7.2011 R668 "Junák" Brno -Plzeň a ukrajuje tak poslední kilometry před nástupem na rekonstrukci na řadu 750.7,zde u stanice Vysoké Popovice 

750 078 dne 26.12.2009 vede Os7547 Železná Ruda,Alžbětín -Klatovy a blíží se ke stanici Špičák

750 078 dne 28.10.2010 v čele Os7547 Železná Ruda,Alžbětín -Klatovy za stanicí Nýrsko

750 079 ČD CARGO dne 18.10.2008 na nákladním vlaku v úseku Kropáčova Vrutice -Zdětín u Chotětova

 750 094 ŽSSR na vlaku Os7554 Zvolen os.stanica -Vrútky u zastávky Turček dne 4.6.2011

750 103 vede dne 7.6.2016 Mn Havlíčkův Brod -Ždírec nad Doubravou u zastávky Sobíňov

750 103 dne 7.6.2016 s Mn Ždírec nad Doubravou -Havlíčkův Brod se soupravou dřevní štěpky zachycený v traťovém úseku Chotěboř -Rozsochatec 

750 118 dne 3.1.2009 v čele R1166 Liberec -Ústí nad Labem hl.n. před odjezdem z Liberce

750 118 dne 7.7.2013 vede posílený Os6358 Liberec -Jindřichovice pod Smrkem při konání Hejnických slavností. V klasické soupravě vlak veden do Frýdlantu v Čechách kde byl o víkendu 6./7.7. mimořádný přestup. Zároveň se jednalo o poslední nasazení tohoto stroje pod hlavičkou doprace České dráhy a.s. .Snímek zachycuje vlak u Mníšku u Liberce

750 118 dne 7.7.2013 na zpátečním Os6313 v úseku Frýdlant v Čechách -Raspenava. Stroj si střihl v sobotu šest párů vlaků Liberec -Frýdlant v Čechách,v neděli pak ve stejném úseku párů pět

750 118 dne 7.7.2013 již na Os6315, opět úsek Frýdlant v Čechách -Raspenava,tentokrát však s dominantou Frýdlantského zámku

750 118 dne 7.7.2013 s Os6315 ještě v úseku Raspenava -Oldřichov v Hájích

750 118 dne 7.7.2013 již s podvečerním Os6325 v úseku Mníšek u Liberce -Krásná Studánka

750 118 dne 7.7.2013 a závěrečná fotografie s vlakem Os6374 v úseku Raspenava -Frýdlant v Čechách. Ani při posledním nasazení stroj nezaváhal a odvezl všechny své vlaky včas a nyní již jen čeká na svůj další osud

750 121 dne 30.8.2009 vjíždí na čele R798 Letohrad -Praha do zastávky Bohousová

750 121 dne 21.9.2009 v čele R797 Praha -Letohrad stoupá z Bohousové do Žamberka

750 150 dne 4.10.2009 stoupá v čele R1161 Ústí nad Labem -Liberec před Mimoní

Dvojice Královehradecký nulek v čele se 750 222-2 vede dne 22.6.2016 odkloněný Pn na PPS Lichkov z důvodu výluky odkloněný přes Týniště nad Orlicí. Vlak zdokumentován v traťovém úseku Bohousová -Žamberk

750 236 dne 28.10.2010 vede Os7504 Plzeň -Klatovy -Železná Ruda,Alžbětín a projíždí v jeho čele úsekem Janovice nad Úhlavou -Petrovice nad Úhlavou

750 236 dne 28.10.2010 na obratovém Os7501 Žel.Ruda,Alžbětín -Plzeň hl.n. nedaleko stanice Nýrsko

750 243 dne 9.8.2008 jako přípřež na R925 "Jihlava" Strakonice -Brno při zastavení ve stanici Okříšky

750 258 dne 14.11.2010 vede R1157 Ústí nad Labem hl.n. -Liberec a stoupá ke stanici Mimoň

 750 258-6 dne 14.9.2011 vede R1157 Ústí nad Labem hl.n. -Liberec před Mimoní 

 750 285 dne 30.8.2009 vede R793 Praha -Letohrad nedaleko Žamberka

 750 285 dne 30.8.2009 na zpátečním výkonu a to na R796 Letohrad -Praha za Žamberkem

750 285 dne 21.9.2009 v čele mezistátního R251 Praha -Wroclav Glovny stoupá k Žamberku

750 300 ZSSK dne 29.5.2010 v čele Os7551 Vrútky -Zvolen projíždí nad obcí Turček

750 300-6 v novém Retro kabátě vede dne 29.4.2012 mimořádně R371 "Horehronec" Břeclav -Košice. Zde zachycen při průjezdu u vodní nádrže Dedinky v mezistaničním úseku Stratená -Dedinky

750 300-6 dne 29.4.2012 při zpáteční cestě na R810 "Horehronec" Košice -Bratislava,zde zachycený při průjezdu úsekem mezi zastávkami Bacúch -Beňuš

750 300-6 dne 29.4.2012 při odjezdu ze zastávky Chvatimech

750 326 dne 10.6.2006 jako přípřež na R693 Cheb -Liberec v úseku Ostrov nad Ohří -Klášterec nad Ohří z důvodu dokončovacích prací při výstavbě trolejového vedení

750 330-3 společně se 750 326 vede dne 17.3.2012 Pn z Polska směřem na Liberec a za nádherného jarního počasí v jeho čele uhání mezistaničním úsekem Oldřichov v Hájích -Mníšek u Liberce

750 330-3 dne 17.3.2012 ještě jednou Pn z Polska,tentokrát u zastávky Krásná Studánka

750 338-6 se 750 235-4 vedou loženou soupravu uhlí pro elektrárnu Trutnov. Na snímku vlak zachycen v mezistaničním úseku Česká Skalice -Starkoč

750 235-4 s Mn83371 Trutnov -Jaroměř s pozadím Krkonoš u Rtyně v Podkrkonoší

750 235-4 se zpátečním Mn Jaroměř -Trutnov v úseku Řešetova Lhota -Olešnice

750 338 ČD CARGO dne 23.8.2008 v čele manipulačního vlaku ve stanici Bakov nad Jizerou

750 346-9 dne 10.10.2010 vede R849 "Úpa" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. opouští Červený Kostelec

750 346 dne 14.11.2010 na mimořádně posíleném R1117 Rumburk -Kolín u Krásné Lípy

750 346 dne 30.1.2011 na posíleném R1110 Kolín -Rumburk stoupá k zastávce Jedlová,zastávka

 750 346-9 vede dne 3.2.2012 R848 "Úpa" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. a vjíždí do Čer. Kostelce 

 750 346-9 vede dne 3.2.2012 obratový R853 "Rozkoš" Praha hl.n. -Trutnov hl.n.,po dojezdu do Trutnova bude vystřídán strojem 0.714,průjezd úsekem Velké Svatoňovice -Suchovršice 

750 409 dne 11.2.2006 v čele Os2606 Děčín hl.n. -Rumburk před odjezdem z Děčína

 750 701dne 17.1.2011 v čele R1250 při prvním dnu pravidelného nasazení pod dominantou Hlubošského kostela v úseku Bratkovice -Příbram na trati č.200 Zdice -Protivín 

750 701-5 dne 2.4.2011 vede R1251 České Budějovice -Praha a projíždí sním obcí Čenkov v mezistaničním úseku Bratkovice -Jince

750 701-5 dne 8.5.2011 v čele podvečerního R1255 České Budějovice -Praha hl.n. u Bratkovic

750 701-5 vede dne 22.10.2011 posílený R1250 Praha -České Budějovice u Bratkovic

750 702-3 dne 31.5.2011 v čele R1248 Praha hl.n. -České Budějovice nedaleko Lochovic

750 702-3 dne 22.8.2011 v čele R1250 Praha hl.n. -České Budějovice nedaleko Březnice

750 702-3 vede dne 29.11.2011 odkloněný R1248 a pod číslem R10548 sním uhání po "Hrbaté" mezistaničním úsekem Nučice,zastávka -Loděnice u Berouna

750 702-3 dne 19.8.2012 vede R1252 Praha hl.n. -České Budějovice. Snímek vlak zachycuje při průjezdu mezistaničním úsekem Jince -Bratkovice,kousek za bývalou hláskou Čenkov

750 703-1 dne 29.3.2011 v čele R1250 Praha -České Budějovice se blíží k zastávce Rejkovice

750 703-1 "Francesca" vede dne 8.6.2011 odkloněný R1249 České Budějovice -Praha hl.n. Na snímku vlak zachycen v mezistaničním úseku Vráž u Berouna -Loděnice

750 703-1 "Francesca" dne 23.8.2011 v čele R1250 Praha hl.n. -Č.Budějovice v Bratkovicích

750 703-1 "Francesca" dne 23.4.2012 vede odkloněný R1245 České Budějovice -Praha hl.n. přes Rudnou u Prahy. Snímek zachycuje vlak nedaleko zastávky Nučice,zastávka

750 703-1 "Francesca" dne 11.9.2012 a první jízda této řady na Šumavě. Stroj vede vlak Os8110 Nové Údolí -České Budějovice a právě opustil stanici Hořice na Šumavě,jejíž budova vykukuje ze stromů

750 704 v čele R1244 Praha hl.n. -České Budějovice projíždí úsekem Lochovice -Rejkovice dne 30.5.2011

750 704-9 dne 31.5.2011 v čele R1250 Praha hl.n. -Č.Budějovice nedaleko stanice Lochovice

750 704-9 dne 29.11.2011 vede odkloněný R1250 pod číslem R10550 přes Rudnou u Prahy a s cca 30minutami zpoždění v jeho čele stoupá směr Vráž u Berouna

750 704-9 dne 16.3.2012 vede páteční R1250 Praha -České Budějovice a s 10-ti minutovým zpožděním projíždí mezistaniční úsek Tochovice -Březnice

750 704-9 vede dne 9.9.2012 R1140 Praha -Tanvald a blíží se k zastávce Tišice

750 704-9 již pod hlavičkou DKV Brno vede Sp1732 "Žuráň" Staré Město u Uherského Hradiště -Brno hl.n. se zdechlou 754 049-5 v mezistaničním ůseku Veselí nad Moravou -Bzenec

750 704-9 vede R623 "Junák" Strakonice -Brno hl.n. úsekem Malý Beranov -Luka nad J.

750 705-6 vede dne 3.2.2012 R852 "Rozkoš" Trutnov hl.n. -Praha hl.n.,vystřídal tak v objehu stroj 4.050 a uhání mezistaničním úsekem Velké Svatoňovice -Malé Svatoňovice

750 705-6 vede dne 13.7.2013 již pod DKV Praha po několika týdením odstavení pro porucha MIRELu R1138 Praha -Tanvald,jeden z mála posledních vlaků v klasické sestavě na trati Praha -Turnov. Snímek vlak zachytil před Kropáčovou Vruticí

750 705-5 dne 13.7.2013 vede zpáteční R1147 Tanvald -Praha nedaleko Mnichova Hradiště

750 705-5 dne 14.9.2013 vede výlukový R1253 České Budějovice -Příbram -(Beroun) z důvodu dlouhodobé výluky Bratkovice -Jince ukončený v Příbrami. Ze stejného důvodu jsou všechny vlaky na tomto vozebním rameni vedeny po dou výluky klasickými soupravami oproti běžnému řazení s vozy 854 a Btn. Na snímku vlak zachycen u zastávky Horní Nerestce

750 706-4 již pod DKV Plzeň,Pj Rakovník vede dne 12.1.2012 R1290 Praha Masarykov nádraží -Rakovník kde stroje řady 750 převzaly vozbu za motorové vozy řady 854. Snímek vlak zachytil nedaleko zastávky Kladno,Rozdělov

750 706-4 vede dne 12.5.2013 R1292 Praha Masarykovo n. -Rakovník složený ze soupravy v novém korporátním nátěru ČD,kterou lze na vozech Btn vidět jen v okolí Kladna. Na snímku vlak vjíždí do zastávky Kačice

750 706-4 dne 22.6.2013 vede R1286 Praha Mas.n. -Rakovník a opouští Nové Strašecí

750 706-4 dne 9.9.2013 v čele v pracovní dny posíleného R1294 Praha Mas.n. -Rakovník zachycený v mezistaničním úseku Hostivice -Jeneč na odbočce Jeneček

750 706-4 dne 22.5.2014 s R1224 Praha Mas.n. -Rakovník nedaleko stanice Kačice

750 707-2 dne 21.5.2014 s R1230 Praha Mas.n. -Rakovník u Nového Strašecí

750 708-0 dne 16.8.2013 vede R1295 Rakovník -Praha Mas.n. zachycený na odb. Jeneček

750 708-0 dne 7.září 2013 v čele R1292 se strakatou soupravou projíždí odb.Jeneček

750 712-2 dne 9.2.2013 v čele posíleného Sp1636 "Pernštejn" Brno hl.n. -Žďár nad Sázavou při konnání MS v Biatlonu v Novém Městě na Moravě. Snímek vlak zachycuje v závěru cesty nedaleko zastávky Veselíčko

750 713-0 dne 6.6.2015 vede R660 "Bezdrev" Brno hl.n. -České Budějovice -Plzeň hl.n. Na snímku vlak zachycen při průjezdu mezistaničním úsekem Luka nad Jihlavou -Malý Beranov

750 715-5 dne 3.3.2012 v čele R901 "Praděd" Brno hl.n. -Jeseník zachycený při průjezdu mezistaničním úsekem Ostružná -Ramzová

750 715-5 dne 3.3.2012 na obratovém R904 Jeseník -Brno hl.n. opět mezi Ramzovou -Ostružnou

750 716-3 dne 19.5.2012 vede R906 Jeseník -Brno hl.n. a opouští stanici Lipová Lázně

750 718-9 dne 19.10.2014 vede R1406 Jeseník -Brno hl.n. úsekem Lipová Lázně -Horní Lipová

753 197-3 společnosti KDS vede R100762 Kladno -Plzeň úsekem Zdice -Stašov

753 729-3 se 753 732-7 vedou dne 18.3.2015 Pn96004 se soupravou koksu pro Německého zákazníka. Tato mimořádná přeprava je na snímku zachycena na odjezdu ze stanice Staňkov

753 751-7 společně se 755 755-8 vedou ocel do Kladenských Třineckých železáren mezistaničním úsekem Zákolany -Dřetovice,na postrku ještě pomáhá 753 774-9

753 752 +753 při posledním dnu provozu vápence odklonem přes Beroun právě překonávají řeku Berounku ve Žloukovicích  za postrkové pomoci dvou "Kocourů" 

  753 752-5 dne 2.2.2012 v čele Pn ze Středokluk s pozadím obce Kolečs po 

753 753-3 vede dne 18.3.2012 prázdnou soupravu od leteckého benzinu nedaleko Kolče

753 753-3  dne 21.3.2012 na Mn Velvary -Kralupy nad Vltavou za zastávkou Olovnice

753 753-3 společně s 753 755-8 a 753 774-9 pomáhají na postrku vlakové "Bertě" 751 364 na cisternách z Ruzyńského letiště. Snímek vlak zachycuje v úseku Podlešín -Zvoleněves

753 753-3 vede jeden z mála pravidelných nedělních Mn vlaků a sice Mn Kralupy nad Vltavou -Kladno,Dubí. Na snímku vlak zachycen v mezistaničním úseku Zákolany -Dřetovice

753 754 dne 5.4.2015 s nedělním Mn85435 Kralupy nad Vlt. -Kladno,Dubí zachycený u Zákolan

 753 755-8 dne 29.6.2011 vede Pn Nučice -Kadaň při průjezdu úsekem Unhošť -Kladno s pozadím Pražského Ruzyňského letiště 

 753 755-8 dne 29.6.2011 ještě jednou s Pn Nučice -Kadaň,tentokrát ve stoupání z Nového Strašecí do Řevničova,poblíž obce Ruda 

 753 755-8 dne 29.6.2011 ještě do třetice s Pn Nučice -Kadaň,tentokrát z mezistaničního úseku Deštnice -Sádek u Žatce,už bez "Baruny" na postrku 

 753 755-8 společně se 753 752 a na postrku pomahající stroje řady 742 vede dne 3.9.2011 odkloněný vápenec,zde zachycen při průjezdu Roztoky u Křivoklátu

753 755-8 se 753 769-0 a 753 775-6 dne 23.2.2014 jako Lv Kladno,Dubí -Kralupy nad Vltavou kam odvezly ocel pro kladenské Třinecké železárny. Snímek vlak zachycuje v klesání mezi Dřetovicemi a Zákolanami

753 755-8 vede pravidelný nedělní Mn85435 Kralupy nad Vltavou -Kladno,Dubí na zdejší poměry s nezvyklou soupravou vozů pro kontejnery. Na snímku v náročném stoupání mezi stanicemi Zákolany -Dřetovice

753 755-8 dne 8.2.2015 vede nedělní Mn85435 Kralupy nad Vltavou -Kl.Dubí u Zákolan

753 755-8 dne 27.9.2015 s tradičním nedělním Mn Kralupy nad Vlt. -Kladno Dubí v Zákolanech

753 762-4 + 753 763 dne 14.9.2011 vedou za pomoci dvou strojů řady 742 na postrku odkloněné kotle do Polska mezistaničním úsekem Božíkov -Mimoň 

753 762-4 s kolegyní řady 753.7 vedou dne 17.3.2012 vyrovnávkový nákladní vlak z Polska nedaleko zastávky Krásná Studánka

 753 765-7 dne 24.4.2011 společně se strojem 753 764 a na postrku 753 767 a 753 766 vedou odkloněný vyrovnávkový vlak uhlí z Plzně do Nového Sedla 

 753 767-3 s 753 766 dne 24.4.2011 vedou již ložený vlak uhlí Nové Sedlo u Lokte -Plzeň v úseku Podbořany -Vroutek,na postrku pomáhají 753 765 s 753 764 

 753 768-1 dne 17.4.2011 v čele nákladu na pražské Ruzyňské letiště zdolává úsek Želenice u Slaného -Koleč 

753 770 + 753 774 ČD CARGO dne 16.12.2010 na Lv vlaku Rudná u Prahy -Hostivice

753 770 v čele zpožděného vyrovnávkového Pn vlaku Kadaň-Prunéřov -Nučice  právě opouští stanici Hostivice,na postrku pomáhá stroj 753 774

 753 772-3 +753 773-1 dne 22.8.2011 v čele odkloněného Pn Plzeň -Beroun u Březnice 

 753 772-3 +753 773-1 dne 23.8.2011 opět s odkloněným Pn Plzeň -Beroun,tentokrát ale s mnohem fotogeničtější soupravou v mezistaničním úseku Milín -Příbram

753 772-3 +753 771 dne 8.8.2014 v čele Nex48330 s vozy Hyundai ze Slovenské Žiliny směřující na západ. Na snímku vlak zachycen s posledním dvojčetem "Catrů" pod DKV Plzeň jež zde zústaly právě kvůli tomuto expresu. Na snímku vlak zachycen v závěru své pouti po území ČR v mezistaničním úseku Osvračín -Blížejov

753 772-3 +753 771 dne 8.8.2014 a ještě jednou výše zmíněný Nex48330 zde zachycený po přestávce v Domažlicích v mezistaničním úseku Domažlice,město -Babylon na odbočce Pasečnice

753 773-1 dne 18.3.2012  společně s druhým strojem řady 753-7 vedou prázdnou soupravu od leteckého benzinu v relaci Středokluky -Kralupy nad Vltavou kde vlak převezmou stroje elektrické trakce,zde u obce Koleč

753 773-1 společně se sestřičkou 753 774-9 vedou poslední Pn65690 Nučice -Kadaň,Prunéřov. Rozlučkovou soupravu vezla v úseku Hostivice -Lužná u R. přípřež "Sergejů" a zde si soupravu převzali tito "Brejlovci" aby vlak vedly ve zbytku trasy. Na snímku je vlak zachycen v úseku Mutějovice,zastávka -Milostín

 753 774-9 s vlakovým 753 769 vedou dne 22.3.2011 Pn Nučice -Kadaň,Prunéřov na postrku pomahájící Dubská záloha v podobě 751 234 v úseku Kamenné Žehrovice -Kačice

753 775-6 společně se 753 753-3 a postrkovým 753 759 vedou 20-ti vozovou soupravu ocele do kladenských Třineckých železáren. Na snímku Pn50540 zachycen v úseku Zákolany -Dřetovice

 753 776-4 společně se 753 763 vedou dne 4.2.2012 zdvojenou várku vápence pro elektrárnu v Kadani,Prunéřově a právě projíždějí odbočkou Jeneček 

753 776-4 za pomoci 753 773-1 dne 23.6.2012 v čele Pn65690 v úseku Deštnice -Sádek u Žatce

753 779-8 společně se 753 774 vedou Pn Liberec -Nymburk z důvodu sesenutého náspu u Mladé Boleslavy odkloněný přes Jičín a Kopidlno. Snímek vlak zachytil v rovinaté krajině u stanice Veleliby

 

 754 003 ZSSK dne 29.5.2010 vede Zr1841 "Strečno" tvořeného soupravou český vozů pro obratový přímí vlak do Prahy a právě sním opouští stanici Diviaky 

754 006 dne 18.4.2010 vede Os7504 Plzeň -Ž.Ruda,Alžbětín zachycený za stanicí Špičák

754 006-5 dne 27.3.2011 a jeho posun ve stanici Nýrsko kde pro technickou závadu odstoupil od Os7504,přešel na R825,který z Nýrska dovezl do Klatov

754 006-5 dne 27.3.2011 již na R825 s posunijícím 754 024,který od totoho rychlíku odstoupil aby dovezl na Železnou Rudu Os7504 od kterého prozměnu právě stroj 754 024 odstoupil

754 006-5 dne 27.3.2011 a ještě jednou společné foto se 754 024 a také s výměnou strojvedoucích

754 006-5 dne 4.10.2011 na svém nejstálejším výkonu -Os7504 Plzeň -Železná Ruda,Alžbětín ,který vede z Klatov a zde sním stoupá z Janovic nad Úhlavou vstříc Šumavě

754 006-5 dne 4.10.2011 při zpáteční cestě na Os7501 zachycený v úseku Dešenice -Nýrsko

754 006-5 opustil depo Klatovy a nové působiště má v Českých Budějovicích kde je nasazován do čela Os vlaků České Budějovice -Černý Kříž. Na snímku vede právě jeden z nich,sice Os8118/9 Černý Kříž -České Budějovice a projíždí s ním podél cyklostezky v národním parku Šumava,úsekem Černý Kříž -Pěkná

754 006-5 opět s vlakem Os8118/9,tentokrát úsek Polná na Šumavě -Hořice na Šumavě

754 007-3 dne 14.9.2013 zachycený při svém prním nasazení pod DKV Praha a dlouhodobém odstavení v Kolíně. Na snímku vlak zachycen v čele rekreáku Os9057 Praha hl.n. -Čerčany v úseku Petrov u Prahy -Luka pod Medníkem

754 007-3 dne 12.8.2014 vede jako záskok za nedostatek turnusových motorových vozů řady 854 R1249 České Budějovice -Praha hl.n. Na snímku vlak zachycen v úseku Bratkovice -Jince při průjezdu obcí Čenkov

754 008-1 vede dne 4.8.2013 z důvodu neprůjezdné hlavní trati Praha -Beroun po noční bouřce odkloněný Ex352 "Franz Kafka" Praha -München Hbf a po dlouhé době se tak opět ukázal včele vlaku. Snímek z Vráže u Berouna

754 008-1 vede dne 7.9.2013 sobotně posílený R1138 Praha,Vršovice -Tanvald na snímku zachycený před stanicí Kropáčova Vrutice

754 008-1 dne 11.1.2014 vede Os9055 Praha hl.n. -Čerčany a na snímku je zachycený v mezistaničním úseku Poříčí nad Sázavou,Svárov -Poříčí nad Sázavou za téměř jarního počasí

754 008-1 dne 18.7.2014 při mimořádném záskoku v čele R1246 Praha hl.n. -České Budějovice za turnusovou řadu 854. Snímek vlak zachycuje s pozadím Hlubošského kostela na odjezdu ze zastávky Bratkovice

754 008-1 dne 18.7.2014 se zpátečním R1249 České Budějovice -Praha hl.n. zachycený s téměř 15ti minutovým zpožděním při průjezdu mezistančim úsekem Myslín -Dobrá Voda u Březnice

754 008-1 dne 25.8.2014 v čele R1240 Praha -Protivín z důvodu výluky v okolí Karlštejna odkloněného přes Rudnou u Prahy. Na snímku zachycen v táhlém klesání ze stanice Vráž u Berouna ke stanici Beroun,Závodí

754 008-1 dne 28.8.2014 opět ve vedení odkloněného R1240 Praha -Protivín,na tomto sníku vlak zachycený v mezistaničním úseku Zbuzany -Rudná u Prahy u nově vznikající zastávky Jinočany otevřené k 1.9.2014.

754 008-1 dne 28.8.2014 s R1240 Praha -Protivín ještě jednou,tentokrát v náročném stoupání ze zastávky Loděnice ke stanici Vráž u Berouna

754 008-1 dne 20.3.2015 vede páteční R1244 kde zaskakuje za turnusový stroj ř.854. Na snímku je vlak zachycen s Hlubošským kostelem v úseku Bratkovice -Příbram

754 010-7 vede dne 10.5.2013 R 814 "Domica" Košice -Bratislava nedaleko Plešivce

754 012-3 při mimořádném nasazení na Sp1779 "Pernštejn" Žďár nad Sázavou -Brno hl.n. v úseku Rozsochy -Bystřice nad Pernštejnem

754 012-3 dne 15.4.2013 na svém tradičním "Kyjovském obratu" vede Os4149 Brno hl.n. -Kyjov a právě s ním opouští stanici Nemotice

754 013-1 dne 15.4.2013 zachraňuje jako provozní záloha depa Veselí nad Moravou vozbu Luhačovických rychlíků za zdechlou 750.704. Na snímku vede R703 "Hradišťan" Praha -Luhačovice nedaleko Popovic u Uh.Hradiště

754 013-1 dne 15.4.2013 a zpáteční R708 "Galán" Luhačovice -Praha hl.n. nedaleko Biskupic u Luhačovic

 754 015-6 dne 26.12.2009 vede Os7544 Klatovy -Železná Ruda,Alžběín zachycený na Špičáku

na 754 015-6 dne 2.3.2013 na Sp1965 Žel.Ruda,Alžbětín -Plzeň hl.n. nedaleko Nýrska

754 015-6 dne 28.10.2014 vede odpolední R776 "Pancíř" Praha hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín a na snímku vlak zachycen do nádherných podzimních barev oděném úseku Zelená Lhota -Hamry,Hojsova Stráž

754 015-6 dne 21.2.2015 vede odpolední Rx776 "Pancíř" Praha hl.n. -Železná Ruda,Alž. Na snímku vlak zachycen v téměr jarní krajině při průjezdu mezistaničním úsekem Nýrsko -Dešenice

 754 019 dne 26.12.2009 v čele R964 Praha -Železná Ruda,Alžbětín opouští stanici Špičák 

754 019-8 vede Os8113 dne 11.9.2012 České Budějovice -Nové Údolí s téměř 45minutami zpoždění. Na snímku je vlak zachycen v úseku Mezipotočí -Hořice na Šumavě

754 019-8 dne 11.9.2012 na obratovém Os8118 Nové Údolí -České Budějovice zachycený v mezistaničním úseku Polečnice -Hořice na Šumavě

754 022-2 vede výlukový R1243 České Budějovice -Příbram -(Praha). Z důvodu měsíční výluky Příbram -Zdice jsou všechny vlaky pod výlukou vedeny klasickými soupravami. Snímek z úseku Březnice -Tochovice

754 022-2 dne 27.8.2015 s Os18076 Volary -Nové Údolí zachycený v mezistaničním úseku Dobrá na Šumavě -Černý Kříž. Jedná se o návoz velké soupravy po přenocování ve volarech na vlaky Nové Údolí -České Budějovice

754 022-2 dne 28.8.2015 s Os8116/7 Č.Budějovice -Nové Údolí nedaleko zast.Stožec

754 022-2 dne 5.8.2017 vede Os18076 Volary -Nové Údolí nedaleko zast.Dobrá na Šumavě

754 023-0 vede dne 6.7.2012 sváteční Sp1779 "Pernštejn" Žďár nad Sázavou -Brno hl.n.. Na snímku je zachycen v mezistaničním úseku Nedvědice -Doubravník

754 023-0 dne 7.7.2012 opět s Sp 1779 "Pernštejn",tentokrát u Diama nedaleko Rožné

754 023-0 dne 16.3.2013 vede Os3170 Frenštát pod Radhoštěm -Valašské Meziříčí. Jedná se o soupravu od sobotního Sp Radhošť z Brna,které jede do neděle odpočívat do ValMezu. Snímek u obce Krhová

754 023-0 dne 14.2.2015 mimořádně nasazená v Luhačovickém oběhu pro stroje 750.7 vede R888 "Jan Ámos Komenský" Luhačovice -Praha hl.n. Na snímku vlak v úvodu své cesty nedaleko Biskupic u Luhačovic

754 023-0 dne 14.2.2015 s R887 "Velehrad" Praha -Luhačovice u zastávky Polichno

754 023-0 dne 14.2.2015 s odpoledním R884 "Galán" Luhačovice -Praha hl.n. zachycený při průjezdu mezistaničním úsekem Biskupice u Luhačovic -Polichno

754 023-0 vede dne 7.6.2016 Os4834 Brno -Okříšky na snímku odjíždí z Náměstě nad Osl.

754 023-0 dne 8.6.2016 v čele Os4827 Okříšky -Brno hl.n. v úseku Studenec -Náměšť n.O.

754 023-0 dne 8.6.2016 vede Os4816 Brno -Jihlava kde po několika dnech vystřídal stroj 754 059. Snímek vlak zachytil v závěru své cesty, v traťovém úseku Bítovčice -Luka nad Jihlavou

 754 024 dne 25.5.2010 v čele R967 Žel.Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. u stanice Bezděkov u Klatov 

 754 024 dne 25.5.2010 na obratovém R964 Praha -Železná Ruda,Alžbětín při průjezdu Janovickými mechanikami 

 754 024 dne 28.10.2010 v čele R967 Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. sjíždí k Janovicím nad Úhl. 

754 024-8 dne 27.3.2011 na vlaku Os7504,kde v jeho čele nahradil stroj 754 006 který se  pro technickou závadu vrátil s protijedoucím R825,od kterétho stroj 754 024 přešel,zpět do Klatov a rozjíždí se sním ze stanice Nýrsko

754 024-8 dne 4.10.2011 vede R818 Praha -Železná Ruda,Alžbětín vstříc Šumavským velikánům a právě opouští Janovice nad Úhlavou

754 024-8 dne 4.10.2011 s Os7548 Klatovy -Železná Ruda,Alžbětín stoupá k zastávce Dešenice

754 024-8 dne 27.8.2015 s Os8116/7 Č.Budějovice -Nové Údolí nedaleko zast.Stožec

754 024-8 dne 27.8.2015 s Os8108/9 Č.Budějovice -Nové Údolí opustil zastávku Stožec

754 024-8 dne 27.8.2015 se zpátečním Os8114/5 Nové Údolí -Čéské Budějovice zachycený při průjezdu mezistatničním úsekem Stožec -Černý Kříž na pozadí se Žlebským vrchem 1080m.n.m

754 025-5 vede dne 12.8.2012 na posílený Os17544 Klatovy -Domažlice při konnání Chodských slavností. Na snímku vlak zachycen v mezistaničním úseku Kout na Šumavě -Spáňov

754 025-5 dne 12.8.2012 na zpátečním Os17547 Domažlice -Klatovy s pozadím městečka Kdyně těsně po odjezdu ze stejnojmenné stanice

754 025-5 si dne 12.8.2012 střihnul z Klatov do Domažlic ještě jeden odpolední obrat s Os17550 na kterém je zachycen při průjezdu mezistaničním úsekem Dobříkov na Šumavě -Chodská Lhota

754 025-5 dne 2.3.2013 vede R828 "Špičák" Praha -Ž.Ruda,Alžbětín za stanicí Špičák

754 026-3 vede R827 Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. dne 26.5.2012 před Nýrskem

 754 027 dne 26.12.2009 v čele R962 Praha -Železná Ruda,Alžbětín zachycený na Špičáku 

 754 027 dne 21.2.2010 v úseku Špičák -Ž.Ruda,Alžbětín v čele Os7544 z Klatov 

754 027-1 dne 27.3.2011 v čele R818 Praha hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín v mezistaničním úseku Nýrsko -Dešenice

754 027-1 vede dne 4.10.2011 R825 Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. ve výlukovém řazení soupravy a s pozadím Šumavy sjíždí k Janovicům nad Úhlavou

754 027-1 dne 4.10.2011 v čele náhradní soupravy R820 Praha -Železná Ruda,Alžbětín v jehož čele projíždí mezistaničním úsekem Nýrsko -Dešenice

754 027-1 vede dne 12.8.2012 Os17551 vedený posílenou soupravou z důvodu konnání Chodských slavností v Domažlicích. Vlak zachycen v úseku Kdyně -Chodská Lhota s pozadím obce Brniště

754 028 dne 3.6.2009 v čele odkloněného R354 "Franz Kafka" Praha -München přes Klatovy projíždí mezistaničním úsekem Pocinovice -Loučím

754 029-7 dne 23.7.2012 v čele Os7414 Plzeň -Domažlice před Holýšovem

754 029-7 dne 20.3.2014 vede Os7412 Plzeň -Domažlice úsekem Osvračín -Blížejov

754 029-7 dne 8.8.2014 s Os7412 Plzeň -Domažlice těsně po odjezdu ze stanice Blížejov

754 029-7 dne 3.7.2015 vede prázdninově posílený R1242 Praha hl.n. -Příbram -České Budějovice. Na snímku vlak zachycen při průjezdu mezistatničním úsekem Lochovice -Rejkovice

754 029-7 dne 4.7.2015 na obratovém R1241 vjíždící za nádherného letního rána do Čížové

754 029-7 dne 27.8.2015 s Os8114/5 Nové Údolí -Č.Budějovice u Hořic na Šumavě

754 029-7 dne 27.8.2015 s Os8114/5 tentokrát v úskeu Hořice na Šumavě -Mezipotočí

754 029-7 dne 28.8.2015 s ranním návozním Os18076 Volary -Nové Údolí zachyceným v mezistaničním úseku Dobrá na Šumavě -Černý Kříž

754 029-7 dne 28.8.2015 s Os8110/1 Nové Údolí -Č.Budějovice nedaleko Černého Kříže

 754 030 dne 22.11.2009 v čele R795 Praha -Letohrad zastavil ve stanici Týniště nad Orlicí 

 754 030 dne 12.9.2010 v čeke R848 "Úpa" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. opouští Červ. Kostelec 

 754 030 dne 12.9.2010 na odpoledním R854 "Cidlina" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. u Č.Kostelce S 

 754 030 dne 21.9.2010 v čele R850 "Sněžka" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. vjíždí do Červ. Kostelce 

754 030-5 dne 3.2.2012 v čele R850 "Sněžka" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. v úseku Suchovršice -Velké Svatoňovice

754 030-5 dne 11.4.2015 s R930 "Úpa" Trutnov -Praha při průjezdu zastávkou Suchovršice

754 030-5 s R925 "Cidlina" Praha -Trutnov při rozjedzu ze zastávky Velké Svatoňovice (11.4.2015)

754 030-5 na odpoledním R924 "Cidlina" Trutnov -Praha zachycený na vjezdu do stanice Červený Kostelec,kterou ještě v nedávné době zdobila mechanická vjezdová návěstidla (11.4.2015)

754 030-5 dále pokračuje v zahraňování provozu za pochcípané "kundály". Dne 21.4.2015 vede R928 "Sněžka" Trutnov -Praha zachycený v úseku Olešnice -Řešetova Lhota

754 030-5 dne 21.4.2015 pokračuje v oběhu a vede podvečerní R922 "Metuje" Trutnov -Praha zachycený v úseku Rtyně v Podkrkonoší,zastávka -Červený Kostelec

754 031-3 dne 29.3.2014 vede Os9055 Praha hl.n. -Čerčany nedaleko Petrova u Prahy

754 031-3 dne 29.3.2014 s Os9058 Čerčany -Praha hl.n.,v letošním GVD poprvé vedeného v klasické soupravě,zachycený v nově vzniklém průřezu v mezistaničním úseku Petrov u Prahy -Petrov,Chlomek

754 031-3 dne 29.3.2014 s Os9063 Praha hl.n. -Čerčany v úseku Jílové u Prahy -Kamenný Přívoz

754 031-3 dne 29.3.2014 s Os9064 Čerčany -Praha hl.n. projíždí za posledních paprsků slunce mezistaničním úsekem Luka pod Medníkem -Petrov u Prahy s dominantou "Pikovické jehly"

754 031-3 dne 1.5.2014 vede Os9055 Praha hl.n. -Čerčany u Poříčí nad Sázavou

754 031-3 dne 1.5.2014 se zpátečním,vloženým, Os9058 Čerčany -Praha na Svárově

754 031-3 dne 28.9.2014 vede Os9062 Čerčany -Praha hl.n. u Petrova u Prahy

754 031-3 dne 8.5.2015 vede Os9057 Praha -Čerčany úsekem Petrov u Prahy -Luka pod Medníkem

 754 033 dne 30.5.2009 na Zr1844 "Rozsutec" Bánská Bystrica -Žilina u zastávky Horná Štubňa,obecu zat 

 754 035 dne 30.5.2009 v čele Ex235 "Detvan" Praha -Ostrava -Zvolen os.st. u zastávky Malý Čepčín.st 

754 039-6 vede dne 27.7.2012 Os8110/1 Černý Kříž -České Budějovice. Na snímku s krásným pozadím Lipenské přehrady a Šumavských lesů projíždí úsekem Horní Planá -Horní Planá,zastávka

754 039-6 s Os8110/1 ještě jednou,tentokrát za stanicí Hořice na Šumavě (27.7.2012)

754 039-6 tentokrát již s Os8120/1 České Budějovice -Černý Křiž a s trochu těžší soupravou při průjezdu vojenským prostorem Boletice nebo-li mezistaničním úsekem Polná na Šumavě -Polečnice (27.7.2012)

754 039-6 dne 7.2.2015 vede Sp1960 Plzeň hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín. Na snímku vlak zachycen při rozjezdu ze zastávky Hojsova Stráž,Brčálník

 754 039-6 s Os7547 Železná Ruda,Alžbětín -Klatovy nad Dešenicí (7.2.2015)

754 039-6 a snímek na odpoledním obratu kdy se z Klatov objevil v čele Rx 776 "Pancíř" Praha hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín a na snímku zachycen při odjezdu ze stanice Zelená Lhota

 754 041 dne 27.5.2006 v čele R668 "Junák" Brno -Plzeň vjíždí do stanice Okříšky

754 041-2 vede dne 15.8.2013 v novém kabátku korporátních barev ČD a v novém působišti když se přesunula z DKV Brno pod DKV Plzeň,Pj Klatovy R825 "Točník" Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. kde navíc zaskočila za ráno neschopný stroj 754 074 který se rovněž k 12.8.2013 přesunul z Brna do Klatov.Vlak zachycen nedaleko Nýrska

754 041-2 dne 15.8.2013 po rychlém (6-ti minutovém) obratu mezi vlaky v Klatovech vede již zprávně dle turnusu vlak R828 "Špičák" Praha hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín úsekem Zelená Lhota -Hamry,Hojsova Stráž

754 041-2 dne 8.8.2014 v čele Os17542 Klatovy -Domažlice posíleného u příležisoti Chodských slavností v Domažlicích. Na snímku vlak zachycen těsně po východu slunce v úseku Pocinovice -Loučim

754 044-6 vede dne 5.7.2013 svátečně posílený R1246 Praha hl.n. -Příbram -České Budějovice, na snímku vlak zachycen při průjezdu mezistaničním úsekem Lochovice -Rejkovice s cca 10minutovým zpožděním

754 044-6 vede dne 12.7.2013 R1254 a mile tak překvapila když při obratu v Praze nečekaně vystřídala stroj 754 008 který přivezl obratový vlak od Českých Budějovic. Na snímku vlak zachycen v traťovém úseku Lochovice -Rejkovice

754 044-6 dne 28.7.2013 při prvním nasazení stroje řady 754 na relaci Praha -Tanvald. Na snímku vlak zachycen při zpáteční cestě v čele R1149 Tanvald -Praha,Vršovice nedaleko zastávky Dolánky

754 044-6 dne 28.7.2013 v čele R1149 Tanvald -Praha nedaleko Mnichova Hradiště

754 044-6 dne 11.1.2014 a mé první zachycení tohoto stroje na "Pacifiku" v publikovatelném světle, kdy vedl Os9057 Praha hl.n. -Čerčany. Na snímku nedaleko zastávky Poříčí nad Sázavou,Svárov

754 044-6 dne 29.3.2014 vede Os9057 Praha hl.n. -Čerčany nedelako Petrova u Prahy

754 044-6 dne 29.3.2014 se zpátečním Os9062 Čerčany -Praha hl.n. zachycený v nádherně vysekaném úseku s dominantou "Pikovické jehly" mezi zastávkami Luka pod Medníkem -Petrov u Prahy

754 044-6 dne 29.3.2014 s Os9062 u Petrova u Prahy ještě jednou

754 044-6 dne 30.3.2014 s Os9062 v úseku Chrást nad Sázavou -Krhanice

754 044-6 dne 10.3.2015 zapůjčená do DKV Plzeň vede Os7412 Plzeň hl.n. -Domažlice. Na snímku vlak zachycen při průjezdu mezistaničním úsekem Vejprnice -Tlučná

754 044-6 dne 10.3.2015 s Os7412 tentokrát na odjezdu ze stanice Blížejov

754 044-6 dne 4.7.2015 vede Os9055 Praha -Čerčany úsekem Petrov,Chlomek -Petrov u Pr.

754 044-6 v čele odpoledního Os9063 Praha -Čerčany zachycený u zast. Kamenný přívoz

754 044-6 na zpátečním Os9064 Čerčany -Praha v úseku Luka pod Medníkem -Petrov u Prahy

​754 045-3 vede dne 26.8.2017 Os9057 Praha -Čerčany úsekem Petrov u Prahy -Luka pod Medníkem

754 046-1 vede R820 Praha hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín před Dešenicema dne 26.5.2012

754 046-1 vede 12.8.2012 R820 Praha hl.n. -Železná Ruda,Alž. a opouští Janovice n. Úhlavou

754 046-1 dne 2.3.2013 zastavil s Os7504 Plzeň -Žel.Ruda,Alžbětín ve stanici Špičák

 754 048 dne 21.9.2009 v čele R796 Letohrad -Praha a průjezd úsekem Žamberk -Bohousová 

 754 048 dne 29.1.2011 v čele R851 "Sněžka" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. při průjezdu mezistaničním  úsekem Velké Svatoňovice -Suchovršice 

 754 048 dne 29.1.2011 na obratovém R852 "Rozkoš" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. .Snímek zachycuje vlak při průjezdu mezistaničním úsekem Rtyně v Podkrkonoší -Červený Kostelec 

754 048-7 dne 3.2.2012 při mimořádném nasazení za ř.854 na vlaku Sp1790 Pardubice hl.n. -Trutnov hl.n. právě zastavuje na zastávce Rtyně v Podkrkonoší

754 048-7 dne 19.6.2013 v čele R790 "Kyšperk" Letohrad -Praha hl.n. opouští pod dominantou zámku Potštejn stejnojmenou zastávku. Jedná se o mimořádný záskok za jinak pravidelně nasazované stroje řady 750.7

754 048-7 a putování s tímto strojem dne 19.6.2013 pokračuje,tentokrát jsme již na trati z Jaroměře do Trutnova a zachycujeme vlak R850 "Sněžka" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. na vjezdu do Červeného Kostelce

754 048-7 dne 19.6.2013 se zpátečním R855 "Cidlina" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. v tropických červnových teplotách zachycený v mezistaničním úseku Malé Svatoňovice -Velké Svatoňovice

754 048-7 dne 19.6.2013 a poslední nasazení tohoto stroje tento den,jelikož oběh končí v Hradci Králové,následující den stroj obslouží jen jeden spoj na Trutnov a v pátek uvidíme jaký stroj vstoupí do 1.dne čtyřdenního oběhu. U této fotky si se mnou i slunce trochu pohrálo,snímek vlak zachycuje v úseku Rtyně v Podkrkonoší zast. -Červený Kostelec

754 048-7 dne 21.4.2015 a návrat do svého dřívějšího domovského depa,jelikož stroj byl v roce 2014 přesunut do depa Liberec jako provozní záloha,návrat zpět do Trutnova je z důvodu záskoku za dočasně odstavené stroje řady 750.7 t.č. v České Třebové. Na snímku vede R926 "Rozkoš" Trutnov -Praha nedaleko stanice Malé Svatoňovice

754 048-7 se zpátečním,podvečerním, R929 "Sněžka" Praha -Trutnov zachycený dne 21.4.2015 v úseku Rtyně v Podkrkonoší,zastávka -Rtyně v Podkrkonoší

754 049-5 vede dne 18.4.2013 ranní R713 "Olšava" Olomouc hl.n. -Luhačovice mezistaničním úsekem Újezdec u Luhačovic -Polichno

754 049-5 dne 18.4.2013 na zpátečním R702 "Hradišťan" Luhačovice -Praha hl.n. zachycený v mezistaničním úseku Polichno -Újezdec u Luhačovic

754 049-5 dne 18.4.2013 na R703 "Hradišťan" Praha hl.n. -Luhačovice zachycený v mezistaničím úseku Vésky -Popovice u Uherského Hradiště

754 049-5 dne 18.4.2013 po polední pauze v Luhačovicích vede R708 "Galán" Luhačovice -Praha hl.n. zachycený při průjezdu úsekem Biskupice u Luhačovic -Polichno kde zatím nic nenasvědčovalo tomu že na podvečerním výkonu do domovského depa v Brně již vlastní silou nepojede

754 049-5 je momentálně nejhezčí lokomotivou kterou může depo Ostrava vystavit do čela osobního vlaku. Na snímku vede dne 7.8.2016 Os3137 Frenštátk pod Radhoštěm -Ostrava hl.n. nedaleko Kunčic pod Ondřejníkem

754 049-5 dne 7.8.2016 s Os3140 Ostrava hl.n. -Frenštát pod Radhoštěm zachycený s Lysou horou na pozadí na jednom z nejhezčích míst této trati v úseku Kunčice pod Ondřejníkem -Frenštát pod Radhoštěm

 754 050 dne 28.11.2009 v čele R795 Praha -Letohrad v úseku Bohousová -Žamberk 

 754 050 dne 12.9.2010 vjíždí s R852 "Rozkoš" Trutnov -Praha hl.n. do stanice Č.Kostelec 

 754 050 dne 29.1.2011 vede první ranní přímí R849 "Úpa" spojující Prahu hl.n. s Trutnovem hl.n. Na snímku je vlak zachycen v mezistaničním úseku Velké Svatoňovice -Suchovršice . Na 

 754 050 dne 29.1.2011 na R850 "Sněžka" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. po průjezdu zastávkou Suchovršice 

754 050-3 dne 3.2.2012 v čele R851 "Sněžka" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. u zastávky Suchovršice

754 050-3 dne 21.4.2015 vystřídala v turnusovém dni stroj 754 059 a na snímku zachycena v čele R924 "Cidlina" Trutnov -Praha v úseku Olešnice -Řešetova Lhota s obcí Olešnice na pozadí

754 050-3 dne 21.4.2015 na zpátečním R931 "Úpa" Praha -Trutnov,jedná se o výlukovou úpravu v oběhu,jinak by stroj zavítal ve svém dni do Lehothradu. Snímek vlak zachytil v úseku Velké Svatoňovice -Suchovršice

 754 051 dne 2.5.2009 při rozjezdu ze stanice Jaroměř v čele R849 "Úpa" Praha -Trutnov hl.n. 

754 051 dne 21.9.2009 stoupá v čele R795 Praha -Letohrad z Bohousové do Žamberka

754 051 dne 21.9.2009 na vlaku R798 Letohrad -Praha v úseku Žamberk -Bohousová

 754 051 dne 21.9.2010 vede R848 "Úpa" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. a právě v jeho čele stoupá ze stanice Rtyně v Podkrkonoší k zastávce Rtyně v Podkrkonoší 

 754 051 dne 21.9.2010 vede R853 "Rozkoš" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. u Velkých Svatoňovic 

 754 057 dne 18.4.2010 vede Os7414 Plzeň -Domažlice a opouští v jeho čele stanici Milavče 

754 057-8 jako víkendová posila pro Pj Klatovy vede dne 2.3.2013 Os7547 Žel.Ruda,Alžbětín -Klatovy odkud dále pokračuje jako Sp1963 do Plzně. Na snínku vlak zachycen nedaleko stanice Špičák

754 057-8 dne 2.3.2013 v čele R826 "Pancíř" Praha hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín zachycený při průjezdu mezistaničním úsekem Nýrsko -Dešenice

754 057-8 dne 12.6.2013 na Os7418 Plzeň -Domažlice v úseku Osvračín -Blížejov

754 057-8 dne 3.7.2015 zachycený v čele Rx756 "Karlštejn" Praha hl.n. -Plzeň u Hořovic

754 057-8 vede dne 10.7.2016 Os8106 Nové Údolí -České Budějovice zachycený při průjezdu traťovým úsekem Hořice na Šumavě -Mezipotočí

754 057-8 dne 10.7.2016 zachycený s Os8112 Nové Údolí -České Budějovice v bývalém vojenském újezdu Boletice,jehož hranice jsou od roku 2016 mírně posunuty, v traťovém úseku Polná na Šumavě -Hořice na Šumavě

754 057-8 dne 10.7.2016 s večerním Os8113 České Budějovice -Volary zachycený v zajetí stínů ve vojenském újezdu Boletice v traťovém úseku Hořice na Šumavě -Polná na Šumavě

754 057-8 dne 5.8.2017 vede Os8109 České Budějovice -Nové Údolí. Snímek vlak zachycuje v traťovém úseku Polná na Šumavě -Polečnice. Na pozadí kostel Sv. Martina v Polné ze 13.století

​754 057-8 vede dne 18.8.2017 odkloněný R1240 Praha -Č.Budějovice úsekem Vráž u Ber. -Beroun,Závodí

 754 058 dne 21.3.2010 v čele R969 Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. se blíží ke stanici Špičák 

 754 058-6 + 754 057 dne 9.10.2010 vedou odkloněný "Orient express"  po trati z Plzně do Domažlic mezistaničním úsekem Osvračín -Blížejov

754 058-6 již v novém barevném schématu Českých drah vede dne 12.6.2013 Os7416 Plzeň -Domažlice. Na snímku vlak zachycen při průjezdu mezistaničním úsekem Osvračín -Blížejov

754 058-6 vede dne 4.8.2013 z důvodu nesjízdné hlavní trati Praha -Beroun odkloněný Ex357 "Jan Hus" München -Praha s náhradní,českou,soupravou zachycený nedaleko stanice Vráž u Berouna

754 058-6 dne 28.10.2014 s Os7548 Klatovy -Železná Ruda,Alžbětín zachycena v úseku Nýrsko -Dešenice těsně před západem slunce

 754 059 dne15.12.2007 nastoupila v PPS Furt im Wald do čele R453 "Karek Čapek" Nürnberg -Praha,v pravo právě odstupující od vlaku stroj DB řady 218 

 754 059 dne 18.4.2010 v čele Os7416 Plzeň -Domažlice u Nýřan 

 754 059 dne 4.6.2010 v čele Os7424 Plzeň -Domažlice za zastávkou Zbůh 

754 059-4 se 754 058-6 vedou odkloněný Orient-express Venezia -Wien -Praha -London po Chodské lokálce Klatovy -Domažlice,snímek vlak zachycuje dne 26.5.2012 v úseku Dubová Lhota -Úborsko

754 059-4 se 754 058-6 v čele Orient-expressu ještě jednou,tentokrát před stanicí Kdyně

754 059-4 dne 23.7.2012 vede Os7418 Plzeň hl.n. -Domažlice a opouští Hradec u Stoda

754 059-4 se 754 057-8 v čele R13450 "Orient Express" právě projel státní hranicí mezi ČR a SRN a blíží se do PPS Furt im Wald

754 059-4 dne 6.7.2013 vede jako víkendová posila z Pj Domažlice pro depo Klatovy spoj R829 "Špičák" Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. úsekem Dešenice -Nýrsko

754 059-4 dne 4.8.2013 vede odkloněný R826 "Pancíř" Praha -Železná Ruda,Alžbětín z důvodu nesjízdné hlavní trati Praha -Beroun přes Rudnou u Prahy. Na snímku je vlak zachycený v mezistaničním úseku Nučice,zastávka -Loděnice vedený po odklonové trase pod číslem R110546

754 059-4 dne 20.3.2014 vede Os7414 Plzeň -Domažlice úsekem Osvračín -Blížejov

754 059-4 dne 11.4.2015 zachycena v čele R923 "Metuje" Praha -Trutnov zachycena při průjezdu úsekem Česká Skalice -Starkoč. Lokomotiva se pod hlavičku DKV Česká Třebová dostala cestou ze zápůjčky na Slovensku a nyní slouží jako záložní lokomotiva tohoto depa a v depu Trutnov vypomáhá při nedostatku lokomotiv řady 750.7

754 059-4 ještě jednou s R923 "Metuje",tentokrát odjezd z Velkých Svatoňovic (11.4.2015)

754 059-4 pokračuje v oběhu. Na snímku s R926 "Rozkoš" Trutnov -Praha zachycena při průjezdu mezistaničním úsekem Velké Svatoňovice -Malé Svatoňovice (11.4.2015)

754 059-4 s R929 "Sněžka" Praha -Trutnov při průjezdu zastávkou Suchovršice (11.4.2015)

754 059-4 dne 21.4.2015 s R930 "Úpa" Trutnov -Praha. Nádherná viditelnost dokumentuje na pozadí horu Sněžku. Vlak zachycený v úseku Rtyně v Podkrkonoší -Rtyně v Podkrkonoší,zastávka

754 059-4 dne 21.4.2015 se zpátečním R925 "Cidlina" Praha -Trutnov u Velkých Svatoňovic

754 059-4 vede dne 7.6.2016 Os4816 Brno -Jihlava se zde turnusovanou atypickou soupravou jezdící na tomto obratu na provozní ošetření do Brna. Snímek vlak dokumentuje v úseku Luka nad Jihlavou -Malý Beranov

754 059-4 dne 8.6.2016 na ranním Os4801 Jihlava -Brno v úseku Studenec -Náměšť n.O.

754 059-4 dne 8.6.2016 s Os4801 v úseku Tetčice -Omice

754 059-4 dne 8.6.2016 na odpoledním Os4834 Brno -Okříšky v úseku Omice -Tetčice

754 059-4 dne 8.6.2016 s Os4834 v úseku Náměšť nad Oslavou -Studenec

754 059-4 dne 8.6.2016 s Os4834 v traťovém úseku Vladislav,zastávka -Vladislav

754 059-4 dne 2.7.2016 nasazený u příležitosti "Slavností Pernštejnského panctví" na Sp1636/1637. Z důvodu technické závady na "Bertě" T478.1002,která měla odvézd posílené Os stroj následně převzal její obraty. Na snímku vede odpolední Os14912 Tišnov -Žďár nad Sázavou na snímku zachycený v úseku Nedvědice -Věžná

754 059-4 vede dne 27.1.2017 R1161 Ústí nad Labem -Liberec.Lokomotiva se v Libereckém depu objevila v průběhu ledna jako provozní náhrada za neschopné motorové vozy řady 843 a již od prvního dne po příjezdu je téměř denně nasazována na vozbu rychlíků Liberec -Ústí nad Labem s úctyhodným proběhem cca 350km/denně. Na snímku nedaleko Karlova pod Ještědem

754 059-4 vede dne 27.1.2017 v čele R1168 Liberec -Ústí nad Labem na viaduktu Novina

754 060-2 dne 4.6.2010 v čele Os7422 Plzeň -Domažlice za zastávkou Zbůh  z         eeeeee     zaczz 

754 060-2 dne 18.7.2012 v čele odkloněného R818 Praha -Železná Ruda,Alžbětín přes Nučice stoupá mezistaničním úsekem Zbuzany -Rudná u Prahy

754 060-2 dne 15.8.2013 vede Os7504 Plzeň hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín ve zkráceném letním řazení v pracovní dny při odjezdu ze zastávky Hojsova Stráž,Brčálník

754 060-2 dne 15.8.2013 na odpoledním obratu ve svém turnusu,tedy v čele R826 "Pancíř" Praha hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín při odjezdu ze železniční stanice Zelená Lhota

754 060-2 na zpátečním R829 "Špičák" Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. zachycený v mezistaničním úseku Dešenice -Nýrsko a zároveň závěrečná fotografie poměrně vydařeného lovu na tento krásný stroj

754 060-2 dne 20.3.2014 na Os7803 Plzeň -Beroun jako náhrada za řadu 363. Na snímku vlak zachycen v mezistaničním úseku Praskolesy -Stašov

754 060-2 dne 20.3.2014 na obratovém Os7808 Beroun -Plzeň v úseku Zdice -Stašov

 754 061 dne 10.10.2010 nastoupil do oběhu za stroj 750 346 a v čele vlaku R850 "Sněžka" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. se právě rozjíždí ze zastávky Velké Svatoňovice 

 754 061 dne 10.10.2010 a ještě jeden super snímek v úseku Malé Svatoňovice -Velké Svatoňovice v čele R855 "Cidlina" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. 

 754 061 dne 29.12.2010 v čele R851 "Sněžka" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. před zastávkou Suchovršice 

754 061-0 vede dne 20.4.2011 R851 "Sněžka" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. a uhání v jeho čele mezistaničním úsekem Česká Skalice -Starkoč

754 061-0 dne 13.2.2018 nasazený z důvodu denních výluk Děčín,výchd -Benešov nad Ploučnící na dva obraty Libereckých rychlíků. Na snímku vede R1166 Liberec -Ústí nad Labem nedaleko zastávky Zdislava

754 062-8 vede dne 12.2.2012,při závodech "Zlaté lyže" v Novém Městě na Moravě posílený Os14911 Žďár nad Sázavou -Tišnov,zde zachycený nedaleko zastávky Veselíčko

754 062-8 dne 12.2.2012 na posíleném Os14912 Tišnov -Žďár nad Sázavou v mezistaničním úseku Rozsochy -Rovné,Divišov

754 062-8 vede dne 9.2.2013 Os14913 vedený v klasické soupravě z důvodu konnání MS v Biatlonu v Novém Městě na Moravě. Na snímku vlak zachycen nedaleko zastávky Veselíčku v úvodu své cesty do Tišnova

754 062-8 vede dne 12.4.2014 víkendový Sp1643 "Radhošť" Brno hl.n. - Frenštát pod Radhoštěm. Jedná se o jediný vlak v klasické soupravě na trati č.303 Kojetín -Val.Meziříčí. Snímek nedaleko zastávky Branky na M.

754 062-8 dne 12.4.2014 s Sp1643 "Radhošť" nedaleko cíle ve Frenštátu pod Radhoštěm

754 062-8 vede Os4816 Brno -Jihlava úsekem Luka nad Jihlavou -Malý Beranov

​754 063-6 dne 14.8.2017 s Os8109 v traťovém úseku Polná na Šumavě -Polečnice

754 066-9 dne 21.2.2015 při svém prvním nasazení pod DKV Plzeň na "Železnorudské" a to jen díky nedostatku provozních lokomotiv v depu Klatovy a nutnosti zapůjčení tohoto stroje z Domažlického oběhu,kdy lokomotiva není o víkendu potřeba. Na snímku vede Os7504 Plzeň -Železná Ruda,Alžbětín úsekem Janovice nad Úhlavou -Petrovice nad Úh.

754 066-9 s Os7504 Plzeň hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín zachycena  již v projasněné obloze v závěrečném úseku Železná Ruda,centrum -Železná Ruda,Alžbětín (21.2.2015)

754 066-9 dne 21.2.2015 se zpátečním Os7501 Železná Ruda,Alžbětín -Plzeň hl.n. v nádherném podvečerním světle zachycena v úseku Dešenice -Nýrsko

754 066-9 dne 18.3.2015 zachycena na Os7412 Plzeň hl.n. -Domažlice u Blížejova

 754 067 dne 21.10.2007 v čele nedělního R1504 do Prahy hl.n. ve výchozí stanici Veselí nad Moravou

 754 067-7 dne 15.4.2013 vede Sp1733 "Žuráň" Brno hl.n. -Bylice a právě opouští Nemotice

754 071 vede dne 3.6.2011 Os7304 Zvolen os.st. -Vrútky a blíží se ke stanici Turčianské Teplice

754 074-3 dne 5.7.2011 vede R664 "Jakub Krčín" Brno -Jihlava -Plzeň a opouští stanici Studenec

754 074-3 dne 15.8.2013,tedy třetí den v provozu po přesunu z DKV Brno pod DKV Plzeň a Pj Klatovy, kdy již pro technické problémy nevyjela na dopolední obrat kde zaskakoval stroj 754 041 rovněž přesunutý z Brna. Na snímku vede přespolední Sp1962/Os7544 Plzeň hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín úsekem Janovice nad Úhlavou -Petrovice nad Úhlavou

754 074 -3 dne 15.8.2013 ještě jednou s vlakem Os7544 u zastávky Železná Ruda město

754 074-3 dne 28.10.2014 v čele R775 "Točník" Železná Ruda,Alžbětín -Praha hl.n. zachycena v mezistaničním úseku Železná Ruda,město -Špičák

754 074-3 dne 28.10.2014 a s odpoledním obratem na Os7544 Klatovy -Železná Ruda,Alžbětín zachycená v náročném stoupání ze stanice Nýrsko k zastávce Dešenice

754 074-3 dne 28.10.2014 se zpátečním Sp1965 Železná Ruda,Alžbětín -Plzeň hl.n. zachycena v mezistaničním úseku Dešenice -Nýrsko

754 074-3 dne 7.2.2015 vede Os7501 Železná Ruda,Alžbětín -Plzeň hl.n. Snímek vlak zachycuje v mezistaničním úseku Dešenice -Nýrsko jen pár minut před západem slunce

754 074-3 dne 21.2.2015 v téměr jarní krajině vede Sp1962 Plzeň hl.n. -Železná Ruda,Alžbětín mezistaničním úsekem Petrovice nad Úhlavou -Nýrsko

754 074-3 dne 21.2.2015 s Sp1962 zachycený na odjezdu ze zastávky Zelená Lhota

  754 075 dne 1.8.2009 vede R906 Jeseník -Brno za stanicí Ostružná

754 075-0 dne 14.2.2015 vede R886 "Velehrad" Luhačovice -Praha hl.n.. Jedná se o pravidelné nasazování řady 754 do čela R v jejich turnusové skupině v GVD 2015,kam spadá spolu s legendou depa Veselí nad Moravou,strojem 754 067. Na snímku vlak zachycen v mezistaničním úseku Polichno -Újezdec u Luhačovic

754 078-4 dne 12.9.2010 na R850 "Sněžka" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. v Červ.Kostelci

 754 078 dne 21.9.2010,můj nejoblíbenější stroj Pj Trutnov,vede R851 "Sněžka" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. a právě sním opouští stanici Červený Kostelec 

 754 078 dne 21.9.2010 tentokrát v čele R852 "Rozkoš" Trutnov hl.n. -Praha hl.n. při cestě mezistaničním úsekem Velké Svatoňovice -Malé Svatoňovice 

  754 078 dne 21.9.2010 v čele "Najbrtí soupravy" na R792 Doudleby nad Orlicí -Praha hl.n. se blíží ke stanici Častolovice  

754 078 dne 10.10.2010 aneb "Můj mazlík" opět v akci,tentokrát na R 853 "Rozkoš" Praha hl.n. -Trutnov hl.n. před zastávkou Suchovršice

 754 078 dne 29.1.2011 za nádherného zimního dne vede R848 "Úpa" Trutnov hl.n. -Hradec Králové hl.n. -Praha hl.n. a právě sním projel zastávkou Suchovršice

754 079-2 byla dne 26.1.2014 jedinou lokomotivou v korporátním nátěru brázdící koleje přes Ramzovské sedlo. Na snímku vede R1405 Brno hl.n . -Jeseník posledním úsekem stoupání mezi Ostružnou a Ramzovou

754 080-0 dne 3.3.2012 vede sobotní R1403 Brno hl.n. -Jeseník úsekem Ostružná -Ramzová

750 080-0 dne 19.5.2012 vede v téměř dobové sestavě R901 "Praděd" Brno hl.n. -Jeseník a projíždí mezistaničním úsekem Branná -Ostružná za krásného květnového dopoledne

750 080-0 dne 19.5.2012  na zpáteční cestě v čele R904 Jeseník -Brno hl.n. na vjezdu do stanice Lipová Lázně

754 080-0 za nádherného mrazivého rána dne 26.1.2014 vede dopolední R1410 Jesník -Zábřeh na Moravě - (Brno hl.n.) kde zaskakuje za turnusový stroj řady 750.7 . Na snímku v mezistaničním úseku Horní Lipová -Ramzová

754 080-0 dne 26.1.2014 tentokrát s odpoledním obratem na R1404 Jeseník -Brno hl.n. s nedělně posílenou soupravou klesá mezistaničním úsekem Ostružná -Branná

754 081-8 dne 26.1.2014 kdy zaskakoval za neschopný motorový vůz ř.843 ve vedený Sp vlaků Olomouc -Zábřeh na Moravě -Jesník. Na snímku vede Sp1702 Jeseník -Zábřeh na Moravě úsekem Ramzová -Ostružná

 755 001-5 vede dne 11.12.2011 nedělní Mn85431 Kralupy nad Vltavou -Kladno,Dubí tentokrát s 12-ti vozovou soupravou prázdných Eas vozů pro Kladenské hutě a opouští sním Zákolan

755 001-5 společně se sestrou 755 002-3 pomáhají na postrku ocele Pn60540 v jehož čele jedou stroje 742 281 +261. Vlak zachycen ve stoupání v mezistatničním úseku Zákolany -Dřetovice o státním svátku dne 8.5.2016

755​ 001 zachycený dne 30.6.2017 ve večerních hodinách na postrku Pn vlaku Třinec -Kladno,Dubí se soupravou ocelových svitků pro Kladenský závod Třineckých železáren. Snímek vlak zachycuje v úseku Brandýsek -Kladno,Vrapice

 755 002-3 dne 12.2.2012 na nedělním Mn85431 Kralupy nad Vltavou -Kladno,Dubí nedaleko Zákolan

755 002-3 dne 11.5.2012 vede Mn 85431 Kladno,Dubí -Řevničov a právě opuští Nové Strašecí

755 002-3 dne 11.5.2012 na zpátečním Mn 85433 Řevničov -Kladno,Dubí v úseku Kl.Rozdělov -Kladno

755 002-3 společně se 755 001-5 a za pomoci postrkového stroje 753 754-1 vedou ocel pro kladenské Třinecké železárny z Kralup nad Vltavou do Kladna,Dubí. Na snímku z 29.9.2013 vlak zachycen u Zákolan

755 002-3 zachycen dne 23.2.2014 v čele Mn85435 Kralupy nad Vltavou -Kladno,Dubí s 12ti vozovou soupravou železa pro kladenský kovošrot. Snímek vlak zachytil v náročném stoupání ze Zákolan k Brandýsku

755 002-3 společně se 755 001-5 v čele odkloněného Lenzingu do Rakovníka z důvodu nepřetržitých výluk Příbram -Zdice a Beroun -Rakovník trasovaný přes Kralupy nad Vltavou a Kladno. Na snímku ze 24.5.2014 zachycen u Kladna,Ostrovce

755 002-3 se 755 001-5 ještě jednou s Lenzingem,tentokrát po úvrati ve stanici Kladno a foceno tedy od postrku. Snímek vlak zachycuje v mezistaničním úseku Kladno - Kladno,Rozdělov (24.5.2014)

755 002-3 se sestřičkou 755 001-5 v čele Pn 1nsl 85462 směřujícího z Německa přes PPS Děčín se zásilkou pro ZZN Slaný zachyceny v závěru své cesty kdy vlak převzaly ve stanici Kralupy nad Vltavou. Na snímku vlak zachycen při průjezdu mezistaničním úsekem Zvoleněves -Podlešín

755 002-3 spolu se 755 001-5 kterým ještě na postrku pomáhá mladší sestra 753 754-1 vedou zpožděnou ocel do Kladna,Dubí vedenou jako Pn92102. Na snímku vlak zachycen v úseku Zákolany -Dřetovice

755 002-3 se 755 001-5 vedou dne 11.10.2015 odkloněný Lenzing z důvodu nepřetržité výluky Rakovník -Beroun je vlak dlohodobě veden odklonem přes Kralupy a Kladno, na snímku zachycen u Nového Strašecí

755 002-3 se 755 001-5 opět dne 11.10.2015 tentokrát v čele přepravy uhlí ze Sokolovské pánve do areálu Dolu Kladno,Libušín. Snímek vlak zachycuje v úseku Kladno -Kladno,Rozdělov

755 002-3 se po dobu léčby sestřičky 001 osamostatnila a z role dispečerky se zhosila vozby Mn vlaků v okolí Kralup nad Vltavou. Na snímku vede dne 2.4.2017 Mn Kralupy nad Vltavou -Kladno,Dubí traťovým úsekem Zákolany -Dřetovice

TOPlist